Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Как я провёл этим летом [ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ]

 

ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 

Mια πολύ περίεργη ρωσική ταινία με θέμα τη ζωή σε έναν απομονωμένο επιστημονικό σταθμό, στη νήσο Αάρτσιμ, χαμένο στην Αρκτική.

Ο νεαρός Πάβελ [Григорий Добрыгин],αποφασίζει να περάσει το καλοκαίρι του στο σταθμό βοηθώντας τον Σεργέι [Сергей Пускепалис] σε συνεχείς μετρήσεις θερμοκρασίας, ραδιενέργειας [ποτέ δεν ξεκαθαρίζεται]. 

Ο νεαρός προσπαθεί να ξεπεράσει την αφόρητη μοναξιά και ανία που νιώθει, παίζοντας βιντεοπαιχνίδια και ακούγοντας ροκ μουσική. 

Το αφεντικό του, ο Σεργκέι του συμπεριφέρεται σαν μαθητούδι και τον καρπαζώνει μάλιστα οποτεδήποτε υποπίπτει σε κάποιο λάθος, κάτι που συμβαίνει συχνά, καθώς ο ναρός αρχίζει να τρελαίνεται και φέρεται συνεχώς πιο περίεργα.

Όταν ο Σεργκέι τον παρατάει για δυο μέρες για να ψαρέψει, ο Πάβελ δέχεται ένα ραδιόγραμμα από τον ασύρματο που του αναγγέλλει το θάνατο της οικογένειας του Σεργκέι, αλλά τα χάνει τόσο πολύ, που σε κατάσταση πλήρους σύγχυσης, δεν ειδοποιεί καν το αφεντικό του όταν αυτός επιστρέφει.

Όταν ο Σεργκέι το μαθαίνει τον κυνηγά με το κυνηγετικό όπλο που έχουν για να προστατεύονται από τις πολικές αρκούδες και ο νεαρός πάνω στην απελπισία του το σκάει για ένα εγκαταλελειμμένο σπιτάκι κοντά στη βάση, όπου παρά λίγο να παγώσει από το κρύο. Κι εκεί όμως τον βρίσκει ο Σεργκέι, που τελικά όμως δεν τον τιμωρεί καν. Αποδεικνύεται ότι απλά ήθελε να τον βοηθήσει να ξεπεράσει την ανωριμότητά του

Ο σκηνοθέτης - σεναριογράφος Αλεξέι Ποπογκρέμπσκι [Алексей Попогребский] μας μεταφέρει στην παγωμένη ομορφιά της Αρκτικής και δείχνει αριστοτεχνικά την εκκεντρική, αλλά αναμενόμενη, συμπεριφορά των ηρώων του.

Ένα θεατρικό θρίλερ, εντελώς διαφορετικό από τις τζεϊμσμποντικές αμερικανιές, που θα σας κάνει να εκτιμήσετε ένα άλλο είδος κινηματογράφου.

Υπέροχη φωτογραφία του  Πάβελ Κοστομάροφ [Павел Костомаров].

Οι ηθοποιοί βραβεύτηκαν με την αργυρή άρκτο  ηθοποιίας στο 60ο Διεθμές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: